ا
-
ادراک از احترام سازمانی
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
-
ادراک از حمایت سازمانی
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
-
اقدامپژوهی
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
-
اوراق بیمه بلایای طبیعی
بررسی ابعاد فقهی سازکار انتشار اوراق بلایای طبیعی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 5-32]
-
اوراق مرتبط با صنعت بیمه
بررسی ابعاد فقهی سازکار انتشار اوراق بلایای طبیعی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 5-32]
-
اولویتبندی ریسک
شناخت و اولویتبندی ریسکهای سرمایهگذاری در پروژههای دارای فناوری پیشرفته؛ مورد مطالعه: فناوری نانو [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
-
ایران
رویکردی مرحلهای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]
ب
-
بازنشستگی
فهم جوهره تجربه بازنشستگی کارکنان در بخش دولتی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 153-176]
-
بیمه
بررسی ابعاد فقهی سازکار انتشار اوراق بلایای طبیعی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 5-32]
پ
-
پدیدارشناسی
فهم جوهره تجربه بازنشستگی کارکنان در بخش دولتی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 153-176]
-
پژوهش کیفی
فهم جوهره تجربه بازنشستگی کارکنان در بخش دولتی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 153-176]
ت
-
تأمین مالی خرد اسلامی
رویکردی مرحلهای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]
-
تعمیم برند
تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 107-132]
-
تعهد سازمانی
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
-
تعهد عاطفی
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
-
تغییر
مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]
-
تمایز میان برندهای موجود در یک رده محصول
تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 107-132]
-
توانمندساز
مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]
ج
-
جایگاهسازی برند
شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]
-
جذب سرمایهگذاری خارجی
بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایهگذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 63-97]
چ
-
چابکی سازمانی
مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]
-
چشمانداز صنعت گردشگری
تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]
خ
-
خرید
شناخت و رتبهبندی عوامل ریسک خرید خارجی بر اساس روش AHP؛ مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 159-183]
-
خرید خارجی
شناخت و رتبهبندی عوامل ریسک خرید خارجی بر اساس روش AHP؛ مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 159-183]
ر
-
راهبرد پابرجا
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
-
ربا و واسط
بررسی ابعاد فقهی سازکار انتشار اوراق بلایای طبیعی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 5-32]
-
رتبهبندی اعتباری
بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایهگذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 63-97]
-
رتبهبندی عوامل ریسک خرید
شناخت و رتبهبندی عوامل ریسک خرید خارجی بر اساس روش AHP؛ مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 159-183]
-
رقابت
مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]
-
روش AHP
شناخت و رتبهبندی عوامل ریسک خرید خارجی بر اساس روش AHP؛ مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 159-183]
-
روش تحقیق آمیخته اکتشافی
تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]
-
روش تحقیق ترکیبی
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
-
روش دلفی
شناخت و اولویتبندی ریسکهای سرمایهگذاری در پروژههای دارای فناوری پیشرفته؛ مورد مطالعه: فناوری نانو [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
-
روش ونمنن
فهم جوهره تجربه بازنشستگی کارکنان در بخش دولتی؛ پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 153-176]
-
رویکرد چندسطحی
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
-
ریسک حاکمیتی
بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایهگذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 63-97]
-
ریسک خارج مرز
بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایهگذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 63-97]
-
ریسک خرید خارجی
شناخت و رتبهبندی عوامل ریسک خرید خارجی بر اساس روش AHP؛ مورد مطالعه: شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 159-183]
-
ریسک سرمایهگذاری در پروژه
شناخت و اولویتبندی ریسکهای سرمایهگذاری در پروژههای دارای فناوری پیشرفته؛ مورد مطالعه: فناوری نانو [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
-
ریسک سیاسی
بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایهگذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 63-97]
-
ریسک فاجعهآمیز
بررسی ابعاد فقهی سازکار انتشار اوراق بلایای طبیعی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 5-32]
-
ریسک کشوری
بررسی و عرضه مدل رابطه بین ریسک کشوری و جذب سرمایهگذاری خارجی در کشورهای در حال توسعه (با تأکید بر جمهوری اسلامی ایران) [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 63-97]
س
-
سازمان
مطالعه توانمندسازهای ساختاری چابکی سازمانی در نظام بانکی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 133-158]
-
سریلانکا
رویکردی مرحلهای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]
ش
-
شرکتهای دارای فناوری پیشرفته
شناخت و اولویتبندی ریسکهای سرمایهگذاری در پروژههای دارای فناوری پیشرفته؛ مورد مطالعه: فناوری نانو [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
ع
-
عقود مبادلهای
رویکردی مرحلهای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]
-
عقود مشارکتی
رویکردی مرحلهای برای استفاده از عقود مشارکتی در تأمین مالی خرد اسلامی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 33-62]
ق
-
قابلیتهای سازمانی
شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]
ک
-
کارکرد
کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونهای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
-
کنترل
کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونهای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
-
کنترل راهبردی
کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونهای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
گ
-
گردشگری
تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]
م
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
-
مدل فرآیندی
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
-
مدل فرآیندی تجویزی
طراحی مدل فرآیندی راهبرد پابرجا با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 121-151]
-
مدل میانسطحی
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
-
مسائل صنعت گردشگری
تبیین مسائل صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 73-106]
-
مشارکت در تصمیم گیری
مدلی میانسطحی برای تبیین ارتباط ادراک از حمایت سازمانی، ادراک از احترام سازمانی و مشارکت در تصمیمگیری با تعهد سازمانی؛ مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاههای تهران [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 177-200]
-
میزان شناخت رده محصول
تأثیر میزان شناخت رده محصول و تمایز میان برندهای موجود در پذیرش تعمیم برند [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 107-132]
ن
-
نانوفناوری
شناخت و اولویتبندی ریسکهای سرمایهگذاری در پروژههای دارای فناوری پیشرفته؛ مورد مطالعه: فناوری نانو [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 99-120]
-
نظریه دادهبنیاد
شناخت قابلیتهای سازمانی جایگاهسازی برند شرکت در صنعت مواد غذایی با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 35-72]
-
نوع آرمانی
کاوشی بر الگوی کنترل راهبردی سازمانی؛ رویکردی کارکردگرایانه و نمونهای آرمانی [دوره 6، شماره 1، 1391، صفحه 5-34]
و
-
وکالت
بررسی ابعاد فقهی سازکار انتشار اوراق بلایای طبیعی [دوره 6، شماره 2، 1391، صفحه 5-32]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد